Krajská kovidová telefonní linka končí

0

K 30. červnu 2021 ukončil Liberecký kraj provoz vlastní telefonní linky, která pomáhala veřejnosti se všemi dotazy ke covid-19. Fungovala sedm dnů v týdnu, po poklesu zájmu pak ve všední dny. Od ledna tohoto roku přijala 19 743 telefonních hovorů, zájemcům „pomohla“ vytvořit celkem 5 517 registrací a 3 492 rezervací termínů očkování.
Telefonní linku obsluhovalo najednou šest telefonních operátorů, kteří od ledna občanům Libereckého kraje pomáhali se zorientovat v aktuální epidemiologické situaci spojené s kovidovou pandemií. Volajícím také vytvářeli registraci v Centrálním rezervačním systému Ministerstva zdravotnictví ČR a rezervovali pro ně termíny očkování proti covid-19. Volání na krajskou telefonní linku bylo bezplatné.
„Krajská telefonní linka sice končí, ale ta celostátní s číslem 1221 je stále v provozu a chtěl bych ji doporučit všem, kteří budou mít nějaký dotaz v souvislosti s koronavirem, nebo potřebují pomoc například s termínem očkování,“ uvedl krajský radní pro zdravotnictví Vladimír Richter.
Nejvíce telefonních hovorů přijala krajská informační linka v tomto roce v březnu a v květnu, v průměru pět tisíc volání za měsíc. Stejně tak i v těchto měsících bylo vytvořeno nejvíce registrací a rezervací, v průměru 1 460 měsíčně. (Zdroj: TZ LK)

Související články (celkem 223)

Zobrazit další související články...
Sdílet

Autor článku

Komentáře

Přihlášení

Zapomněli jste heslo?

Registrace nového uživatele

Reset hesla
Prosím, zadejte svou emailovou adresu. Zašleme Vám nové heslo na email.