JE TU JARO A S NÍM NOVÁ CYKLISTICKÁ SEZONA

0

My jsme dokonale připraveni. Pokud jste podlehli módní vlně zvané elektrokola, je tento článek pro vás. Původní myšlenka byla, že motorová kola budou sloužit lidem v seniorském věku, případně těm, kterým nebylo umožněno plnohodnotně sportovat vlivem zdravotních nebo jiných problémů.

První kola tak i vypadala. Nízký nástup, jednoduché ovládání, dojezd do 40 km, plně vybavené, osvětlení, stojánky, nosiče atd. Rámy byly většinou dámské, aby se snadno nastupovalo, motory v předním nebo zadním kole, ale bohužel, hmotnost atakující i 40 kg.

Dnes už je doba jiná. Elektrokola si oblíbila i naše mládež a trh se přizpůsobil. Karbonové rámy, špičkové pohony. V ceně i víc jak 100 tisíc Kč v současné době můžete na silnicích i v lesích potkávat speciály podobající se špičkovým závodním strojům. Na kolech najdete motory Yamaha, Bosch, vidlice Marzocchi obutí Michelin atd.
Dnešní moderní elektrokola dokáží na jedno nabití ujet i 160 km, ale samozřejmě i cena takového kola bývá srovnatelná s cenou osobního auta.

Lidé se často ptají, jaké elektrokolo si mají koupit, kde má být umístěn motor, jak dlouho jim vydrží baterie, jestli po uplynutí její životnosti ji musí zlikvidovat, nebo je možné ji znovu probudit k životu, jestli je lepší městské kolo nebo kolo se širšími pneumatikami, případně vybavený trekking, jestli je lepší mít akumulátor v rámu, či v nosiči, jestli kolo umí jet i bez šlapání a za jakých podmínek, jestli je možné si kolo vyzkoušet a samozřejmě je zajímá i cena, kterou jsou ochotni zaplatit. Ze všech těchto otázek zjistíme, co zákazník chce a co opravdu využije. Nebudeme proto 80leté paní nabízet kolo se středovým pohonem na karbonovém rámu, ale naopak nebudeme nabízet 20letému mladíkovi kolo s baterií s dojezdem 40 km a nosičem s košíkem na nákup. Výběr kola je náročná záležitost a je třeba mu věnovat nějaký čas.
U nás krom ceny stavíme na čelní místo i servisní zázemí, protože i nová kola jednou zestárnou a budou potřebovat servisní péči. Proto v Rovensku prodáváme dvě osvědčené a trhem prověřené české značky Apache a Crussis, které dokonale splňují požadavky zákazníků. Tzn. dobrá komunikace a dostatek náhradních dílů na všechny prodávané modely. V současné chvíli je skladem zhruba 50 elektrokol od těch jednodušších a levnějších, až po skutečné skvosty v karbonovém a celoodpruženém provedení se špičkovým pohonem Bosch.

Špičkové moderní elektrokolo české výroby

Určitě zde každý najde to, co hledá, včetně odborného poradenství J. Šonského, který se problematikou elektrokol zabývá od chvíle, kdy to všechno začalo. V Rovensku p. Troskami dokáží ve velmi krátké době i vaše oblíbené kolo přestavět na elektropohon s použitím těch nejlepších a cenově dostupných komponentů.

A pokud baterie na vašem elektro kole nedává už takový výkon, na který jste byli zvyklí, je tu i pro vás řešení. Když dovezete baterii do Rovenska, bude vám nabídnuta výměna všech článků se zárukou dva roky jako na nové baterii. Renovace baterií pro P. Šonského provádí firma, která je jedničkou na trhu a používá ty nejkvalitnější články, jejichž stáří není víc jak dva měsíce. Dlouhé skladování baterií bez činnosti moderním akumulátorům v žádném případě nesvědčí. Akumulátor v plné kondici vydrží nejdéle těm, kteří jej často používají, ale to platí o všech moderních bateriích.

Pokud se chcete dozvědět víc, objednejte si schůzku u CYKLO ŠONSKÝ v Rovensku p. Troskami na náměstí, čp. 101, tel. 605 476 937, cyklo.sonsky@tiscali.cz.
(PR)

Sdílet

Autor článku

Komentáře

Přihlášení

Zapomněli jste heslo?

Registrace nového uživatele

Reset hesla
Prosím, zadejte svou emailovou adresu. Zašleme Vám nové heslo na email.