V sobotu 5. ledna odpoledne kromě službu konajících strážníků městské policie všichni ostatní včetně velitele Luboše Trucky začali se stěhováním svých věcí do objektu nové radnice ve Skálově ulici. Operační centrum po dobu rekonstrukce budovy městští policisté mají ve dvou stavebních buňkách před objektem, vlastní zázemí v budově spořitelny. V následujícím týdnu by podle jejich velitele mohlo dojít ke zprovoznění operačního pracoviště s novými monitory bezpečnostních kamer v nové budově, do konce ledna by si vše mělo sednout. Městská policie bude mít v nové budově radnice vlastní vchod z boku.
Od neděle 6. ledna se postupně začínají stěhovat i další odbory radnice. Provoz některých odborů úřadu bude přerušen v termínu od 7. do 11. ledna. Od pondělí 14. ledna by už všechny odbory měly fungovat v nové budově.
Kde v nové radnici najdete jednotlivé odbory? V přízemí bude sídlit odbor správní – občanské průkazy, cestovní doklady a matrika. Místo zde bude i pro krizové řízení a požární ochranu. S vlastním vchodem z boku budovy zde sídlí i městská policie.
O patro výš budou mít kanceláře úředníci z odboru sociálních věcí, nad nimi ve třetím nadzemním podlaží bude sídlit odbor dopravní a další méně navštěvované agendy. Ve čtvrtém podlaží najdete odbor přestupkového řízení, živnostenský úřad a v neposlední řadě odbor školství, kultury a sportu.
Městský úřad Turnov bude nadále sídlit už jen ve dvou budovách – v objektu radnice na náměstí a v nové radnici ve Skálově ulici. Rekonstrukci bývalého Skálova sirotčince hradilo město ze svého rozpočtu, náklady přesáhly 60 mil. Kč. (Jak to na stavbě vypadalo přesně před rokem, se můžete podívat ZDE.)





