„Jé, tak ono to opravdu funguje, jste tam. Takhle vypadal úvod prvního telefonátu. V průběhu pondělí 1. února mně telefonovalo devět lidí. Nikdo moc nenadával, cítila jsem spíš zájem a pocit, že je třeba něco urychleně řešit,“ přiblížila starostka Turnova Hana Maierová novou službu, která byla zavedena v tomto roce. Princip je jednoduchý. Každé první pondělí v měsíci od 15.00 do 17.00 hodin je starostka pravidelně k dispozici na telefonní lince 481 366 223. Zavolat může kdokoli, a s čímkoli. Tématem prvního únorového dne byl hlavně sníh, lidé si stěžovali na průjezdnost některých ulic, například Hruborohozecké či na Malém Rohozci. „Jeden z volajících upozornil na přerostlé křoví u silnice v Mašově, které je třeba prořezat, jedna paní se zajímala, proč byla přerušena výstavba bytových domů na Hruštici, v dalším telefonátu jsme řešili úpravu parkování v Krajířově ulici a výstavbu chodníku ke Třem svatým. Tam, kde to jde, jsme se snažili okamžitě zjednat nápravu – to především v některých sněhem ucpaných ulicích. Pána, který chtěl stavět chodník na Vrchhůru, jsem musela zklamat,“ uzavřela starostka.
Starostka byla na telefonu
0
Sdílet