V rámci prodloužení nouzového stavu platí nově úprava týkající se omezení úředních hodin. Úřední hodiny pro všechny odbory (radnice, ul. Antonína Dvořáka 335, Nová radnice, Skálova ul. 466):
Pondělí 8.00–12.00 a 13.00–17.00
Středa 8.00–12.00 a 13.00–17.00
Odbor dopravy a Obecní živnostenský úřad navíc na objednání – https://www.turnov.cz/cs/mestsky-urad/rezervace-terminu.html
Úterý 8.00–12.00 objednání přes rezervační systém
Čtvrtek 8.00–12.00 objednání přes rezervační systém
Pátek 8.00–12.00 objednání přes rezervační systém
Odbor správní (občanské průkazy a pasy) navíc na objednání přes rezervační systém (viz výše)
Úterý pouze po telefonické domluvě – t. 481 366 819
Čtvrtek pouze po telefonické domluvě – t. 481 366 819
Pátek 8.00–12.00 objednání přes rezervační systém
Úřední hodiny podatelny (Antonína Dvořáka 335):
Pondělí 8.00–12.00 a 13.00–17.00
Úterý 8.00–15.00 zvonek na vstupních dveřích
Středa 8.00–12.00 a 13.00–17.00
Čtvrtek 8.00–15.00 zvonek na vstupních dveřích
Pátek 8.00–15.00 zvonek na vstupních dveřích
Zvažte prosím návštěvu úřadu i s ohledem na váš zdravotní stav. Noste uvnitř roušky a dodržujte dvoumetrové rozestupy! Pokud akutně nemusíte, řešte záležitosti e-mailem či telefonicky prostřednictvím jednotlivých odborů.
Kontakty zde: https://www.turnov.cz/cs/mestsky-urad/telefonni-seznam-1.html
(TZ město Turnov)