Prodejna Lidl v Turnově na několik týdnů zavírá. Interiér projde modernizací, při které budou použity prvky prodejen nové generace. Opraveno bude také venkovní parkoviště.
Turnovskou prodejnu čeká od pondělí 2. dubna více jak dvouměsíční proměna. Využito přitom bude prvků nového konceptu. Zákazníkům přinesou vzdušnější a přehlednější prostor a tím pádem větší komfort během nakupování. Zaměstnancům pak změny zjednoduší manipulaci se zbožím, obsluhu zákazníka a v neposlední řadě údržbu prodejny.
Proměna bude patrná na první pohled. U vstupu do prodejny přivítá zákazníky moderní zádveří. Nová bude také dlažba uvnitř prodejny. Na stěnách přibudou 3D grafické nápisy, které usnadní orientaci na prodejní ploše. Interiér prodejny v Turnově bude laděn do šedého odstínu. Příjemný pocit z nákupu pak umocní použité osvětlení či dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu. Díky zvoleným barvám také lépe vynikne vystavené zboží. Zákazníci se dále mohou těšit na vylepšenou pekárnu s bohatou nabídkou čerstvého pečiva nebo na pokladny s velkým odkládacím prostorem.
„Tímto remodelingem chceme našim zákazníkům i ve stávající prodejně poskytnout výhody prodejen nové generace, které stavební technologie této budovy umožňují. Věříme, že příjemnější a pohodlnější nakupování ocení,“ okomentovala změny prodejny mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.
Prodejna bude uzavřena od 2. dubna do 23. června. Před jejím zavřením proběhne ještě výprodej spotřebního zboží. Nejbližší prodejny Lidl pak mohou zákazníci v době rekonstrukce turnovské prodejny navštívit v Semilech, Liberci či Mnichově Hradišti.
(Zdroj: TZ tiskového oddělení Lidl Česká republika, media@lidl.cz)
O společnosti
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 236 prodejen, které jsou zásobovány čtyřmi logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací najdete na www.lidl.cz.