Od 10. do 13. ledna se na brněnském výstavišti uskutečnil v pořadí již 17. mezinárodní veletrh turistických možností v regionech REGIONTOUR 2008. V rámci veletrhu jsou každoročně udíleny ceny Grand Prix za nejlepší počiny v oblasti propagace a marketingu cestovního ruchu. Odbornou porotu tentokrát zaujala i „Nabídka turistických programů“, kterou vydalo Sdružení Český ráj. „Ocenění z největší české prezentace turistických regionů, kterou v Brně vidí necelých 40 tisíc návštěvníků, mě velmi těší. Ve velké konkurenci je potvrzením stálé kvality propagačních materiálů z dílny týmu Sdružení Český ráj,“ uvedl Aleš Hozdecký, předseda správní rady Sdružení. Nabídkový katalog představuje turistické možnosti regionu Český ráj, je v něm výčet jednotlivých atraktivit a služeb s hlavními informacemi. Dále potom konkrétní nabídky pro cestovní kanceláře, kolektivy i individuální turisty. Soubor doplňuje CD, kde jsou kromě uvedených nabídek zpracovány i programy podle jednotlivých oblastí zájmu klientů a ubytování. Propagační materiál je v českém, anglickém a německém jazyce.
Sdružení Český ráj si z Brna odvezlo prestižní ocenění
0
Sdílet